mandag 25. januar 2010

Tasty jewellery



True Blood smykkekolleksjonen fra HBO er designet av Uri Behr. Vampyrer har blitt trendy etter at HBO's tv-serie True Blood kom på skjermen.

True Blood-smykkene er laget av sølv, stål, lær og med blodrøde rubiner. Priser fra $50 to $1,295.

True Blood jewelry comes in sterling, stainless chains, leather and are accented with blood-red rubies. Prices for the haute vampire fashion jewelry: $50 to $1,295.



- Jeg hadde det moro med kolleksjonen. Jeg ønsket ikke å lage en vampyr smykke-kolleksjon, og det var utfordrende ettersom jeg virkelig ville gå lengre enn det. TV-serien er veldig sexy og forførende, og det snakkes om evigheten. Jeg forsøkte å fange det i det jeg designet, sier Behr.

Behr har tidligere vunnet Luxury Magazines pris som Designer of the year for sin kolleksjon Love, Peace and Hope, og Sharon Stone og Elton John er blant kjendisene som bærer smykkene hans.

The hot HBO series True Blood have made Vampires and their fashions quite the rage.
HBO is offering a line of fashion necklaces, double rings, pendants, and cuffs, plus more to capture the craze while it lasts.
True Blood jewelry comes in sterling, stainless chains, leather and are accented with blood-red rubies.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar